Thursday, July 22, 2010

1 : 40 :Strategi Politik DAP kuasai Tanah Melayu





DAP menafikan kajian biro keahlian dan daftar pemilih pemuda UMNO bahawa pendaftaran pengundi baru adalah dalam nisbah satu Melayu dan 40 bukan Melayu.
Sebaliknya, menurut Ketua Pemuda DAP, Anthony Loke di lobi parlimen, hari ini, DAP menganggapnya satu kenyataan bebaur perkauman.

Sesuatu yang pelik, bila DAP anggap perkara ini sebagai perkauman sedangkan ianya berdasarkan fakta.. angka tidak menipu. Mungkin DAP boleh keluarkan angka sebenar berbanding menuding jari kepada orang lain.

Ini ialah strategi DAp, sebab itu mereka mahu menyembunyikan fakta tersebut supaya gerakan mereka menawan ‘Tanah melayu’ berjaya.. sebab itu pelik, kerana biasa DAP akan keluarkan pelbagai fakta untuk menyalahkan UMNO.. tetapi bab ini, DAP tidak boleh sediakan fakta.

Itu di pihak DAP.. tetapi dimanakah kesedaran kepada pengundi Melayu.. tak reti-reti lagi negara ini hendak dijajak dengan bentuk baru, penjajahan secara demokrasi.. satu undi menentukan menang dan kalah!!!
Nuffnang Ads
Jangan setelah dijajah baru nak sedar, air mata darah sekalipun tak berguna, lihatlah sebagaimana Singapura.. jangan ingat Melayu akan jadi majoriti selamanya, Singapura telah masukkan berapa ramai rakyat Cina untuk dijadikan sebagai rakyat yang mempunyai hak mengundi.. akhirnya Melayu menjadi minoriti.. apatah lagi kalau DAP jadi Menteri Dalam Negeri.. semuanya boleh diuruskan…

Cukuplah Melayu dah dijajah 446 tahun..

sumber:
Story-Story Malaysia
Blog about Malaysian current news in political,technology,financial and blah…blah..blah

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]