Saturday, September 18, 2010

ALLAH SURUH MASUK AGAMA ISLAM, BUKAN PARTI ISLAM



Posted by MUTIARA MELAYU PULAU PINANG

Firman Allah maksudnya :

"Wahai orang-orang yang beriman! Masuklah kamu ke dalam agama Islam semuanya (dengan mematuhi segala ajarannya) dan janganlah kamu menurut jejak langkah syaitan; sesungguhnya syaitan itu musuh bagi kamu yang terang nyata. [2:208]
( tidak disebut masuk parti Islam . Parti islam bukannya sama dengan agama Islam.Pas yang putar belitkan firman. Mereka alim tetapi mereka bukan mua'lim dan bukan tentu ahlul syurga.)


Fasal 5. Tujuan PAS ialah:

(1) Memperjuangkan wujudnya di dalam negara ini sebuah masyarakat dan pemerintahan yang terlaksana di dalamnya bilai-nilai hidup Islam dan hukum-hukumnya menuju keredhaan Allah.

(2) Mempertahankan Kesucian Islam serta kemerdekaan dan kedaulatan negara.

tujuan pas ditubuhkan nak tahan kesucian Islam. Tapi sekarang mengotorkan Islam lagi adalah.pas dah lari dari tujuan perlembagaan mereka sendiri. Kafir boleh baca quran, boleh baca maksud quran dan tafsir ikut kepala hotak kafr sendiri. kafir boleh masuk masjid tanpa bersuci dan menutup aurat. kafir boleh gunakan nama Allah, kafir boleh serah bantuan zakat kafir boleh bagi bantuan pada Islam, kafir boleh liberalkan Islam.
hukum Islam pas dah lupa. takpe sebab DAP tak bagi. dulu bukan bagus kata umno. sekarang dap tak bagipun kata umno lagi. memang halal ler kalau Allah musnahkan PAS. Kiamat akan hampir dan masanya menghampiri kiamatnya PAS./td>

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]