Wednesday, September 29, 2010

PANAS - Islam Dan Nabi Di Hina Oleh DAP Bangsat!!!

Kuala Lumpur 28 September:
Pagi semalam jam 11am bertempat di Balai Polis Dang Wangi satu laporan Polis telah di buat oleh Presiden Blogger Muslim Malaysia Tuan Mahaguru58 Blogspot. Turut mengiringi Blogger Mahaguru adalah Ketua Wira Perkasa Malaysia, Saudara Armand dan Juga Bendahari Wira Perkasa Saudara Wan.

Laporan Polis di buat ke atas Kuching Christian Preacher Benjamin Stephens yang mana dalam satu Klip Videonya telah menghina Islam dan juga Nabi Muhammad SAW junjungan kita.

Hal penghinaan sebegini tidak sepatutnya berlaku di dalam Malaysia memandangkan kita selama ini sentiasa bersikap bertoleransi dan hormat menghormati antara satu sama lain.

Kebiadapan Stephens ini sungguh jelek sama sekali walaupun perbuatannya itu di lakukan di dalam Gereja di Kuching Sarawak.

Di harapkan Pihak Suruhanjaya Komunikasi Malaysia (SKMM) mengambil siasatan sepenuhnya hal ini dan jika terbukti Stephen Paderi ini melakukan kesalahan di minta agar tindakan undang undang di kenakan ke atasnya.

Semakin lama semakin biadap mereka ini dalam menjahankam Malaysia! Apakah kita masih tidak sedar? Bila kah titik pertemuan kita umat Islam di Malaysia akan bersatu

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]