Wednesday, October 13, 2010

LIVE - Temubual Bersama Tok Him - PAS Dalang Utama?

Kuala Lumpur 13 Oktober:
Gomo sekarang di Grand Seasons Cafe menemubual Dato Paduka Ibrahim Ali MP Pasir Mas yang pagi tadi hangat apabila di maklumkan Sultan Kelantan menarik balik Anugerah DMSK kepada beliau atas sebab sebab yang tidak di beritahu.

Tok Him menjelaskan bahawa beliau tidak kisah akan penarikan pingat tersebut kerana ketaatan dan akurnya pada Titah Sultan Kelantan melangkaui apa yang di tarik itu. Anugerah yang ada hanyalah pinjaman dan itu Hak Tuanku Sultan untuk menarik balik apa yang telah di anugerahkan.

Tungku Razali juga baru baru ini di tarik Timbalan Pengerusi Majlis Kerajaan Negeri dari Sultan Kelantan. Dan ramai lagi yang mengalami nasib yang sama. Itulah ketaatan kita orang Melayu pada Titah Sultan dan ianya tidak perlu di persoalkan.

Cuma yang menjadi kesedihan kepada kita apabila Pihak PAS telah memperalatkan Sultan Kelantan. Apakah Sultan Kelantan hanya untuk Ahli dan Pemimpin PAS sahaja?

Tok Him selaku Presiden PERKASA meminta kepada seluruh Ahli dan pimpinan Perkasa untuk tidak mempertikaikan apa yang berlaku di atas penarikan Balik Pingat DMSK ini. Tok Him masih mempunyai 2 pingat iaitu Gelaran Datuk dari Melaka dan Gelaran Dato Paduka dari Selangor.

Gomo ucapkan syabas dan Tahniah kepada Dato Paduka Ibrahim Ali atas semangat dan ketaatan beliau. Itulah pahlawan Melayu yang sebenar.

Tahniah kepada PAS dan Nik Ajis atas kejayaan parti anda ini. Rakyat Kelantan dan seluruh Malaysia menilai dan memperhalusi apa tindakan anda ini. Tidak luak dek kami dalam perjuangan ini. Kerana...Perjuangan Belum Selesai!

Hang Tuah Di Hukum Bunuh Tapi Hang Tuah Tidak Mati. Dan Hang Tuah jugalah yang menyelamatkan Sultan.

Sumber : Papa Gom

Allahyarham Tun Ghafar Baba pun dapat pingat setelah pencen dari kerajaan.

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]