Sunday, December 5, 2010

PEMUDA PAS MELAKA KELDAI DAP KOMUNIS


1. Kamarudin Sidek, Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Melaka memang salah seorang contoh keldai DAP Komunis yang terbaik.

2. Si Kamarudin, dalam entri di blognya bermati-matian, sehabis baik membela dan menyebelahi DAP Komunis Penang dalan usaha puak Cha Alif Nun Ya ini melakukan penghapusan etnik dan menjahanakan umat Melayu di sana.

3. Seperti biasa, dia membuat fitnah dan bohong itu ini mengatakan UMNO/Barisan Nasional punca segala yang berlaku di Penang hari ini. Belum pernah rakyat Penang dihalau dari tanah mereka selama UMNO/Barisan Nasional memerintah. Belum pernah ada gerai orang Melayu diroboh selama UMNO/Barisan Nasional memerintah di sana.

4. Sebenarnya, semenjak PAS berseketu dengan dengan DAP Komunis lebih banyak perkara buruk telah berlaku. PAS membenarkan ayat Al-Quran diseleweng oleh kafir harbi. Malahan PAS tunduk menikus apabila seluruh umat Isalm/Melayu yang waras menentang perkara ini.

5. Si Kamarudin ini juga menyentuh tentang hal Melayu di bahagian Kota Melaka. Cuba engkau ingatkan balik, siapa yang tolong kempen DAP Komunis masa PRU yang lepas??? Undi orang PAS lah yang punca kemenagan Cha Alif Nun Ya DAP Komunis di kerusi di kawasan kota Melaka. Kenapa hari ini engkau bangkitkan hal yang engkau dan kawan-kawan engaku adalah puncanya!!!

6. Jika Kamarudin Sidik dan rakan-rakan ambil masa untuk teliti semua hal yang dibangkitkan, pasti mereka akan sedar bahawa semua ini adalah berpunca dari mereka sendiri!!!

JPX

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]