Saturday, December 25, 2010

Saturday, December 25, 2010

GEMPAR !!! SAH USTAZ SAIDI DI LANGGAR OLEH PUAK PAS !!!


Ustaz Saidi menunjukkan
Kenderaannya yang di langgar Lari oleh
Pihak yang cuba menamatkan riwayat Beliau.

Gambar di atas dan di bawah ini merupakan gambar kenderaan Ustaz Saidi saksi yang mendedahkan penangkapan adun Selising dalam Koch Kereta Api.Gambar kenderaan nya yang telah terlibat dalam kemalangan pada hari Selasa 21hb iaitu beberapa hari yang lepas.
Kemalangan ini berlaku di jalan Dalam Rhu sekitar jam lebih kurang 11.15 pagi yang mana waktu kejadian Ustaz Saidi dalam perjalanan untuk ke rumah rakannya.Dalam perjalanan itu Ustaz Saidi ada terlihat sebuah Toyota Avanza yang mengekori beliau namun tidak di endahkan sangat memandangkan sejak pendedahan Isu Adun Selising yang di tangkap dalam Koch Kereta Api dengan seorang Wanita Isteri Orang itu beliau memang menjangkakan akan di ekori.

Dalam perjalanan ke rumah rakannya itu Ustaz Saidi membuat satu pusingan di sebuah simpang jalan dalam Rhu dan secara Tiba tiba Motokar Avanza yang mengekori beliau telah Melanggar dengan kuat di bahagian hadapan Sisi kanan tempat pemanduaan.
Pelanggaran itu menyebabkan hentakkan kuat di kepala Ustaz Saidi dan tidak sedarkan diri. Ustaz Saidi kembali sedar di Hospital dan apabila pulang ke lokasi kejadian di lihat kenderaan nya sedemikian rupa.

Apakah Motif Utama sehingga kenderaan Avanza yang mengekori beliau itu melanggar nya? Suka suka? Bergurau? Ataupun memang berniat untuk MEMBUNUH!!!
Syukur Kuasa Allah menyelamatkan beliau pada hari kejadian dan ini sebenarnya juga telah membuatkan pihak yang ingin menghapuskan beliau Ustaz Saidi tidak senang duduk dan pastinya akan membuat kerja Jahat mereka ke atas ustaz Saidi.

NAK TAHU APA YANG DI DEDAH KAN OLEH USTAZ SAIDI ???

LIHAT VIDEO DI BAWAH




Untuk makluman juga Rakan saya Azmy Awang Kelana juga telah mendapat ugutan Bunuh melalui panggilan talifon kerana isu Adun Selising ini,Rakan Blogger saya Papa Gomo juga telah mendapat makluman bahawa ada kumpulan samseng yang kononnya datang dari Kelantan mencari Beliau di KL.Tujuan apa mereka cari Papa Gomo tidak lah dapat di nyatakan.

PENAKUT KER SAMPAI ADA UGUTAN BUNUH ???
TAKUT KER SAMPAI LANGGAR USTAZ SAIDI ???
TAKUT KER RAHSIA TERBONGKAR ???
POST BY WAYNE...

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]