Friday, January 21, 2011

TERKINI PRK DUN TENANG : PAS ANGKAT BENDERA PUTIH....

JIKA TAKUT PADA RISIKO, JANGAN BICARA TENTANG PERJUANGAN !!

Posted: Friday, January 21, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels:
0
Tajuk ini mengingatkan Melayu CinDia kepada kata2 hikmah dicampuri penipuan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim. Ianya sebagai pembuka bicara buat kesemua ahli2 politik dari kedua2 belah parti yang akan mula bergerak ke Tenang, Labis pada hari ini. Insyaallah, esok akan berlangusungnya Hari Penamaan Calon PRK DUN Tenang sebagai mukadimah Hari Berkempen selama 7 hari. Bloggers juga tidak terkecuali terlibat dalam misi ini. Tidak kira dari pihak Pro Kerajaan mahupun Pembangkang, misi bloggers tetap sama iaitu bagi memastikan calon dari parti masing2 menang pada PRK DUN Tenang. Akan tetapi, pada pandangan Melayu CinDia, kemenangan tetap berpihak pada BN. Ini diperakui oleh Penasihat DAP Lim Kit Siang. Misi pembangkang kini hanya mahu memastikan mereka dapat mengurangkan majoriti berbanding keputusan PRU 12 yang lepas. Adakah misi mereka akan tercapai? Melayu CinDia mengucapkan SELAMAT BERJUANG BUAT KESEMUA BLOGGER.

CALON BN DUN TENANG DIKETAHUI !!

Posted: Wednesday, January 19, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels:
0
Hari ini Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin akan mengumumkan calon BN bagi PRK DUN Tenang yang menandingi calon PAS, Cikgu Normala. Adakah BN juga akan meletakkan calon wanita? Tidak kira siapa juga calonnya, BN akan sentiasa memastikan rakyat di Tenang akan terus diberi pembelaan sepenuhnya. Sama2 kita nantikan pengumuman tersebut.

VIDEO BUKTI - CALON PAS NORMALA PERNAH DICERAI TALAK 3 ??

Posted: Tuesday, January 18, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels:
6
Fatwa PAS yang mengeji kaum HAWA menuntut agar mana mana Pemimpin mereka yang keluar parti menceraikan Isteri mereka dengan talak 3. Lihat VIDEO ini.



PAS MAKIN TAK 'TENANG' - SEBARKAN AKHBAR INI !!

Posted: Tuesday, January 18, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels:
3
Melayu CinDia menyeru kesemua blog Pro Kerajaan mendesak agar pihak Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bertindak tegas dalam menangani isu sebegini. Pihak Pembangkang telah mula mencetak akhbar seperti di atas dan mengedar kepada pengundi sebelum Tarikh Berkempen seperti yang ditetapkan SPR.

WIRA PERKASA - PAKATAN RAKYAT GABUNGAN ORANG2 BODOH !!

Posted: Monday, January 17, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: , ,
2
Ketua Wira Perkasa, En. Armand Azha Abu Hanifah menyifatkan Gabungan PKR, DAP dan PAS berfikiran sempit, tidak matang dan kebudak2 kan apabila mengaitkan NGO PERKASA dalam memenangi hati pengundi di DUN Tenang. Pakatan Pembangkang dilihat kian terdesak apabila menggunakan strategi menakut2 kan pengundi bukan Melayu terhadap Kerajaan BN atas nama PERKASA.

PRK TENANG - DAP TOLAK CALON MUSLIMAT PAS??

Posted: Monday, January 17, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: ,
1
Penasihat DAP Lim Kit Siang mengaku kalah apabila DAP, PKR dan PAS menjelaskan kesukaran memenangi Pilihan Raya Kecil DUN kawasan Tenang pada 30 Januari nanti. Selain dari kubu kuat BN, calon Muslimat PAS dilihat tidak mampu menandingi BN di kawasan tersebut.

YAKIN MENANG - CALON PAS NORMALA OVER CONFIDENT !!

Posted: Monday, January 17, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels:
2
PAS mengesahkan ura-ura sebelum ini bahawa Normala Sudirman akan menjadi calon parti itu dan Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Tenang.

PRK TENANG - PAS DAKWA PKR JOHOR ANTI MELAYU ??

Posted: Sunday, January 16, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels:
1
SATU PENGHINAAN!!. Itu kenyataan tegas beberapa pemimpin PKR Cabang di Johor terhadap PAS. Ianya berpunca dari tindakan PAS yang tidak membenarkan parti sekutunya itu mengadakan sebarang kempen di kawasan Melayu pada PRK DUN Tenang. Melayu CinDia mendapat maklumat bahawa PAS dikatakan khuatir dengan pendekatan Anwar Ibrahim yang mahu mengangkat Datuk Chua Jui Ming sebagai MB Johor jika Pakatan menang di Negeri tersebut. Anwar sebelum ini pernah mengumumkan akan memilih Datuk Chua sebagai MB Johor sebagai tarikan terhadap pengundi2 Cina di Johor. PKR Johor juga mendakwa tindakan PAS tersebut seolah2 menjatuhkan maruah parti tersebut yang kononnya memperjuangkan Ketuanan Rakyat tanpa mengira kaum. Beberapa Cabang di Johor juga akan mengadakan Mesyuarat Tertutup bagi mendesak PAS menarik semula arahan tersebut. Mereka mengugut akan memboikot PRK DUN Tenang dan tidak sama sekali akan membantu PAS jika arahan tersebut dikekalkan.

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]