Monday, January 31, 2011

TERKINI : RAKYAT MULA SEDAR.....

Rakyat kembali kepada BN

LABIS 30 Jan. - Kemenangan Barisan Nasional (BN) di Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang merupakan petanda bahawa sokongan rakyat kembali semula kepada BN.
Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, kemenangan yang diraih BN itu merupakan kemenangan mutlak yang menyaksikan landskap politik negara akan berubah menjadi lebih positif.
"Kemenangan ini memperlihatkan proses pemulihan dan transformasi politik yang dilaksanakan UMNO dan BN telah mula diterima rakyat," katanya.
Sambil bersyukur dengan kemenangan yang diraih oleh calon BN, Mohd. Azahar Ibrahim, beliau berharap wakil rakyat DUN Tenang berkenaan berjaya menyelesaikan masalah banjir yang dihadapi di kawasan Labis.
Sementara itu, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal turut bersyukur atas kemenangan BN dalam pilihan raya kecil itu dan berharap ia akan terus menggandakan lagi semangat BN dalam memperjuangkan pembangunan dan membela nasib masyarakat.
"Saya berharap setiap jentera parti akan terus bekerja keras dalam memastikan BN dapat turut mempertahankan kerusi pada pilihan raya kecil di DUN Merlimau nanti," katanya.
Beliau yang juga Naib Presiden UMNO turut mengingatkan ahli UMNO dan BN supaya tidak terlalu berpuas hati kerana masih terdapat banyak ruang yang dapat diperbaiki untuk memberi khidmat terbaik kepada masyarakat.
Seorang lagi Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berterima kasih kepada penduduk di DUN Tenang yang terus memberi kepercayaan kepada BN.
Beliau berkata, penghargaan juga sewajarnya diberikan kepada jentera parti kerana telah bekerja dengan bersungguh-sungguh walaupun dalam keadaan cuaca buruk.
''Apa yang penting kini adalah bagaimana untuk membalas budi masyarakat di Labis dan saya yakin khidmat pertama BN akan bermula malam ini juga dengan membantu mangsa banjir,'' katanya.
Beliau berharap penduduk di Labis dapat bersabar dalam menghadapi banjir kerana usaha untuk membantu mereka sedang giat dilaksanakan kerajaan.

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]