Monday, January 31, 2011

TERSEBUT AL KISAH.....DIPADANG PASIER......


Thursday, December 4, 2008

Pemimpin datang dan pergi tetapi perjuangan berterusan

Tidak lama dulu kita amat tertarik dengan ulasan Ketua Pemuda PAS, Salahuddin Ayub berhubung pembebasan Anwar Ibrahim.
Pemimpin boleh datang dan pergi dan kerap kali TERGELINCIR dan TERSASAR, tetapi perjuangan untuk hidup..........
 
sumber : LAN NH.

CUMA KALI NIE BENAR-BENAR TERGELINCIR ?

AIDCNews -29/01/11 – Setelah sekian lama menjadi misteri, akhirnya hari ini, blog screwkuat, http://screwkuat69.blogspot.com, mengotakan apa yang dijanjikan sebelum ini iaitu mahu mendedahkan skandal Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub merangkap Pengarah Jentera Pilihanraya PAS di DUN Tenang.

“Hari ini PR telah mendedahkan gambar seorang wanita Cina yang dikatakan mempunyai skandal dengan calon BN suatu ketika dahulu. Tukang Screw telah memberi amaran sebelum ini kepada jentera propaganda PR terutama YB Salahuddin selaku Pengarah Jentera Pilihanraya PAS agar jangan membuka keaiban yang belum tentu lagi sahih.

“Perkara inilah yang menjadi kesukaan PAS yang sepatutnya menutup keaiban sesama Islam, itupun kalau PAS benar-benar menghayati fitrah Islam itu sendiri. Masih ingat lagi Rohaizad, calon BN di PRK Permatang Pasir yang diaibkan Nasharudin Hassan, Ketua DPP Pusat. Tahukah PAS bahawa selepas pendedahan tersebut rumah tangga Rohaizad runtuh?”, kata blog screwkuat.


Salahuddin Ayub (kanan) didakwa mempunyai skandal dengan Norazizah (kiri)
Blog screwkuat mendakwa Salahuddin Ayub mempunyai hubungan sulit dengan seorang janda bernama Norazizah bte Mohamed Asmuni, 47 tahun, yang bekerja sebagai kerani tiket di Puduraya, Kuala Lumpur.

Salahuddin yang juga merupakan Ahli Parlimen PAS Kubang Kerian hampir setiap minggu berulang alik menaiki bas dari Kota Bharu ke Puduraya dan dari Puduraya ke Pontian, Johor (rumah keluarganya).
Oleh kerana, sering berulang alik ke Puduraya, maka di sinilah perkenalannya dengan Noraziah sehingga ke tahap hubungan intim. Dan kerana itu juga Salahuddin sering digelar sebagai “Din Puduraya”.

“Hari ini masyarakat akan kenal siapa Azizah atau Kak Intan sebenarnya yang sebelum ini pernah mempunyai hubungan istimewa dengan YB Salahuddin (belum masuk sekadar khasyafahnya lagi).
“Tukang Screw yakin, Salahuddin pasti sudah menamatkan hubungannya dengan Intan ekoran pendedahan ini..Atau kalau YB Salahuddin masih menafikannya, tukang Screw rasa terpanggil untuk menemuramah sendiri Azizah dan mendedahkannya di Youtube.

“Berbalik kepada Azizah tadi, nama sebenar beliau ialah Norazizah bte Mohamed Asmuni yang sekarang berumur 47 tahun. Beliau sekarang tinggal di No.18, Jalan Setia Rawang 2, Taman Setia Rawang, 4800 Rawang, Selangor.

“Bagi yang menuduh Tukang Screw mengada-adakan cerita, silalah ke alamat tersebut dan tanyalah Azizah tentang hubungan istimewanya dengan YB Salahuddin”, katanya.

Membaca pendedahan selanjutnya klik di sini
Popularity: 37%

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]