Saturday, February 5, 2011

MELAYU BOLEH BERSATU.......

TUN M: KETUK KEPALA NIK AJIS DAN ANWAR, BARU MELAYU BOLEH BERSATU

Apakah benar ni gambar tok guru ketika berkahwin mengikut  lapuran satu blog, kalau benar hebat n dahsyat budaya Islam tah kemana budaya Melayu tah kemana? Jubah n kopiah ala ala pope yang tajam kat atas hilang dan baju mak yong mek kelate pun tak nak. Baju kot n gown lagi. Mana tudung? ala-ala mat saleh pulak Kelassss gitu, bila kena batang hidung semua halal kalau orang semua kafir.Eh kata bersanding tu kan syirik, budaya hindu,yg gambar kat atas tu apa berzanji atau berkhatam,oh peninglah tak paham


Tun M: Ketuk Kepala Nik Ajis Dan Anwar, Baru Melayu Boleh Bersatu.



“Cara mudah, ketuk kepala nik ajis dan anwar kerana penyakit itu semua datang daripada mereka,” kata beliau menjawab satu soalan bagaimana untuk menyatupadukan orang melayu yang menurutnya sudah berpecah tiga.

“Niat mereka hanya untuk mendapat tempat. anwar dengan dasarnya untuk sampai ke putrajaya dan nik ajis adalah seorang ‘opportunist’. tidak ada niat mereka ini untuk berkhidmat untuk agama, bangsa dan negara, itu yang susah hendak berbaik dengan mereka,”

Tun mahathir mendakwa orang melayu sudah berpecah kepada tiga dan kuasa politik semakin mengecil dan tidak menolak kemungkinan akan menjadi macam orang melayu singapura.


Tun juga menyifatkan usaha menyatupadukan orang-orang Melayu itu menemui jalan buntu kerana tidak adanya keinginan daripada kedua-dua pemimpin berkenaan, nik ajis dan anwar untuk ke arah itu. klik disini

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]