Wednesday, March 23, 2011

DATUK T ADALAH ORANG SENDIRI


Semakin lama kita memikir dan menilai kes video seks 18SX yang di dakwa oleh Datuk T, semakin kita meragui motif sebenar 'pendedahan' video tersebut. Terutamanya apabila kita membaca laporan berita Malaysia Insider.

Rujuk dan teliti alasan Datuk T
dan kaitan beliau dengan Anwar Ibrahim :-

Datuk T mendakwa lelaki dalam rakaman video itu bukan seorang yang bermoral tinggi dan oleh itu, tidak layak bertindak sebagai pemimpin.

Dalam satu kenyataan yang turut diedarkan kepada media, yang tertera nama pemimpin tersebut, dikatakan bahawa ahli politik tersebut pergi ke hotel yang menawarkan khidmat seks dan kemudahan SPA.

Selepas pemimpin itu meninggalkan hotel, dia sedari bahawa dia tertinggal jam tangan jenama Omega di bilik dia memperoleh khidmat seks.

Saya diminta mendapatkan jam tangan di bilik tersebut. Oleh kerana saya tidak nampak jam tangan pada meja, saya memeriksanya di belakang tempat persolekan. Saya terkejut melihat banyak wayar di belakangnya,” kata kenyataan itu.


Kata kenyataan itu, wayar berkenaan disambungkan ke CCTV yang kemudiannya didapati merakamkan hubungan seks pemimpin itu dengan pelacur tersebut.
Satu perkara yang perlu diketahui ialah:-

1. Pada 21hb Februari, Datuk T adalah orang yang dipercayai oleh lelaki 'ahli politik' yang menyundal pelacur Cina tersebut.
2. Perkara ini tidak boleh dinafikan kerana tidak masuk akal jika 'ahli politik' itu menyuruh
any tom and jerry untuk mengambil jam Omega beliau di tempat yang diketahui bertaraf khidmat seks.

3. Hanya individu yang dipercayai sahaja yang akan dihubungi.


Yang menjadi persoalan sekarang ialah apakah sebenarnya tugas Datuk T hingga begitu dipercayai oleh lelaki 'perut buncit' itu? Apakah beliau orang suruhan, bapa ayam atau pemilik SPA khidmat seks tersebut kerana beliau mempunyai akses untuk melihat rakaman CCTV di SPA tersebut?

Logiknya, tidak ada sesiapa pun yang akan dibenarkan untuk menonton rakaman CCTV kecuali pemilik SPA dan ketua keselamatan tempat itu.

Dan yang sangat mencurigakan ialah tindakan balaci-balaci Anwar Ibrahim seperti Tony Pua dan Nik Nazmi Nik Ahmad yang begitu beria-ia menafikan bahawa Anwar tidak terlibat padahal mereka sendiri tidak pernah lagi menonton video seks 18SX tersebut! Pelik bin ajaib!!

Adalah lebih masuk akal jika mereka itu mengeluarkan kenyataan akhbar menafikan penglibatan Anwar Ibrahim dengan menjadi alibi kepada beliau iaitu dengan mendedahkan kepada dunia bahawa pada ketika itu mereka berada bersama-sama Anwar Ibrahim.

Jika itulah kenyataan mereka, barulah masuk akal kenapa mereka begitu cepat melatah dan menafikan. Tetapi malangnya, bukan itu yang mereka nyatakan dan kenyataan mereka itu bersandarkan kepada zero knowledge of the video!

Malah, MiM difahamkan bahawa media pro-pembangkang yang pada mulanya mencanang dan mengapi-api isu video lucah ini walau pun mereka tahu pihak yang terlibat dikatakan ialah Anwar Ibrahim sendiri!

Sungguh tak masuk akal!

Kerana itu, rakyat Malaysia lebih memikirkan isu video 18SX ini sengaja direka-reka oleh Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat untuk mengalih pandangan rakyat kepada isu yang paling penting sekarang iaitu kes liwat dan DNA Anwar Ibrahim yang dituntut oleh rakyat Malaysia.

Dan jika benar Datuk T yang mengambil jam tersebut, Anwar Ibrahim sudah tentu tahu siapa individu tersebut tetapi Wan Azizah tentu masih terkedu tertipu dengan aktiviti luar rumah suami beliau!

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]