Thursday, March 17, 2011

SUKA SAMA SUKA, TAK SALAH.....

Anda boleh teka tak kenapa Anwar Ibrahim tak mahu serah DNAnya secara sukarela kepada mahkamah? Ini bukan cerita pasal air mani dan DNA LELAKI Y dalam rektum Saiful Bukhari Azlan sebab juak-juaknya dah beberapa kali terlepas cakap, apa yang dilakukan adalah 'suka sama suka'. Dalam hidup Anwar Ibrahim dan juak-juaknya, bila dah 'suka sama suka', tak adalah kesalahan. Bahkan kalaupun si peliwat meliwat jubur seekor lembu pun, dengan alasan lembu dan si peliwat tersebut suka sama suka, maka gugurlah takrif jenayah atas perbuatan tersebut.

Ada kawan-kawan yang bermulut jahat berkata, Anwar takut serah DNAnya sebab tak mahu dibandingkan dengan DNA salah seorang anak orang kanan yang juga menjadi orang kesayangannya.

Tidak lama dahulu, berlaku desakan daripada pelbagai pihak agar orang kanan kesayangannya itu menyerahkan DNA salah seorang anak perempuannya untuk dibandingkan dengan DNA adik beradik serta ibu bapanya. Malah ada juga yang bermulut jahat menyuruh pula membandingkan dengan DNA LELAKI Y.

Budak itu sekarang ini dilaporkan telah dihantar oleh ibu bapanya untuk 'melanjutkan pelajaran' di luar negara...

Entahlah... mungkin ada benarnya dan mungkin juga ia sekadar satu lawak jenaka yang mengisi kekosongan masa sepanjang menunggu kerelaan Anwar Ibrahim menyerahkan DNAnya kepada mahkamah....

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]