Wednesday, March 14, 2012

SKANDEL ANUWAR GATE DENGAN YAHUDI


Ada Bukti menunjukan Anuar Ibrahim jalinkan kerjasama dengan YAHUDI malah menerima dana bagi membantu menguasai Malaysia, itu yang didedahkan didada Akhbar malah di BULETIN UTAMA TV3 13hb March 2012, Datuk Seri Ir Mohd Zin Mohamed dengan berani mendedahkan Kaitan Yahudi dan Anwar malah punyai bukti dengan apa yang didakwanya, malah lebih terperinci beliau mendedahkan dalam utusan malaysia :

SHAH ALAM 13 Mac - Parti Keadilan Rakyat (PKR) didakwa meminta bantuan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) asing yang ada kaitan dengan Yahudi untuk memenangi pilihan raya di negara ini.
Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Ir. Mohd. Zin Mohamed berkata, bukti-bukti yang sebahagiannya diterima daripada sumber dalaman PKR itu menunjukkan parti tersebut menjalin kerjasama dengan Konrad Adeneur Foundation (KAF).

Beliau berkata, KAF merupakan sebuah pertubuhan yang membantu golongan neo-konservatif Yahudi melalui sebuah jawatankuasa yang dikenali American Jewish Committee (AJC) dan dipercayai menerima dana daripada National Endownment for Democracy (NED) yang juga didakwa turut mempunyai pertalian dengan Anwar.

''Bukti yang ada menunjukkan Penasihat parti tersebut, Datuk Seri Anwar Ibrahim Anwar sememangnya menjalinkan kerjasama dengan pertubuhan-pertubuhan luar, selain menerima dana serta latihan bagi membolehkan mereka menguasai negara ini,'' katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Selain itu KAF juga terbabit membantu Anwar dari segi dana dan buah fikiran bagi membantu merampas dan menguasai Politik Malaysia dengan menyediakan sebuah buku yang menggariskan kaedah bagaimana untuk PKR memenangi pilihanraya seterusnya menguasai negara Malaysia

KITAB NED rekaan yahudi ini sebenarnya bukan sahaja dari bahasa mereka malah telah diterjemahkan dalam bahasa Melayu, Indonesia, Tagalog dan Thailand. KITAB ciptaan Yahudi ini mengariskan dua cara ' Pendekatan Politik (ceramah) dan Pembangunan Media bagi merealisasikan hasrat menjadi Perdana Menteri oleh Anwar. Nyata pendekatan menjurus seperti 'ARAB SPRING' yang pernah diucap oleh anwar memberi IDEA kepada rakyat khasnya golongan muda supaya ada tranformasi kepada adisi tempatan ke 'Malaysian Spring' mencontohi Kejatuhan Rejim dinegara-negara Asia Barat. memang ini lah strategi hasil dari KAF dan NDI... berita penuh (KLIK)

Jadi tak heran ler kalau kita diperlihatkan dengan Reformasi, Demostrasi Jalanan, Kebangkitan Mahasisa sewel dan macam-macam perhimpunan lagi termasuk anjuran dari sahabat Parti Yang diperkudakan parti PAS. Kempen berlarutan berunsur kebencian di tahap bahaya kerana berunsur subversif yang memang boleh mengugat negara dan keamanan Rakyat.

Berdasarkan maklumat yang ada KAF juga menaja ejen-ejen khas dalam pembangkang mengikuti latihan dan penyusunan propaganda, gerak kerja unit khas DUN, dan Unit Special Force yang bertanggug jawab untuk Perisian SisMap (sistem Pengkalan Data) bertindak mengodam e mail individu yang dikenal pasti terutamanya Agensi Kerajaan

Mengambil kesempatan dengan PAS yang dilihat menjadi pak turut dan pencacai kepada DAP, menjadikan pilihan terbaik bagi Anwar menjadikan ejen pelaksana seperti kehendak dalam kitab Yahudi yang menjadi panduan menjadikan beliau sebagai Perdana Menteri. DAP diantara rakan yang lebih bijak nampaknya boleh cuci tangan dengan adanya pelaksana yang baik dari PAS kerana sasaran penting ialah bagi bangsa Melayu dan Islam yang menjadi majoriti dan pribumi yang punyai hak kenegaraan. Melihat dan tertawa nampaknya adalah menjadi rutin harian untuk mereka. Kalau tak berapa sedap story line cerita nie bolehlah diberi sedikit anjakan atau sokongan bagi menjadikan ada aksi hebat yang nampak real oleh rakyat

Pendedahan berani oleh BN Selangor dengan kaitan  Anwar bersama Yahudi ini cukup jelas, yang nyata kita tunggu pulak macamana respon Anwar nanti, Sebelum ini pun kita tahu dia masih berdolak dalik tentang tanggapan Pakatan Rakyat terhadap Yahudi @ Israel. Susah sangat ker nak kata dan lahirkan kebencian kepada YAHUDI, putar belit memanjang sebaliknya dia akan keluar negara untuk memberi kenyataan menyokong Israel, sebaliknya bila disedari oleh sekelunit dalam PAS terus berdalih malah Ending Story dalam Hangging. Penutup cerita yang tidak berkesudahan dengan pertemuan dengan TGNA tanpa ada sebarang resolusi kepada rakyat yang tertanya-tanya Ngaper susah benor nak nyebot HARAM JADAH ISRAEL!

Sekupang berharap sangat Anwar menyahut cabaran berdebat malah minta BN Selangor dedah dan dibahaskan supaya semua rakyat boleh menilaikan siapa sebenarnya musuh negara dan Agama, Tak ler jadi Bonggong bin Banggang asyik angguk jer sehinggakan 'Kucing  kencing di tayar kereta orang pun disalahkan UMNO jugak'... 

ADA MUTUT KA? u got ball's to speak the truth?... kata Red Indians hahaha  

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]