Saturday, June 30, 2012

CUBA BAYANGKAN JIKA INI BERLAKU.....



Rancangan DAP minta Singapore jajah Malaysia?






Satu lagi bukti DAP dan penyokong mereka berkiblatkan Singapura. Sekarang semakin masuk akal bukan?!! DAP lahir dari benih haram PAP yang memerintah Singapura secara autoritarian.


Kami ada maklumat mengatakan CM Penang ke Singapura sekurang-kurangnya sebulan sekali bagi melapor perkembangan projek menjajah Malaysia kepada LKY.


Ada juga maklumat bahawa setiap cawangan DAP mendapat USD/SGD 5000 sebulan bagi menjalankan gerak kerja daftar dan pindah pengundi peringkat akar umbi. Kami pernah mendengar satu cawangan DAP di Perak yang menawarkan sebuah kereta sekiranya berjaya mendaftarkan 2000 orang sebagai pengundi DAP.


BERSIH mendapat dokongan dan sokongan republik tersebut. Sebabnya mudah. Lebih baik menguruskan jiran yang duduk di bawah kelangkang daripada jiran yang setaraf dan memberikan persaingan. Tipikal Ultra Kiasu.


Sekarang apabila kita dedah niat dan perancangan tersembunyi republik tersebut membantu fuckatan untuk menumbangkan BN, ada pula penyokong DAP yang merayu bantuan PM Singapura.

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]