Tuesday, July 10, 2012

TERBAKAU HATINYA......


@NikAbdulAziz dan @HairieOthman mesti hangus terbakar bila tengok gambar ini!




Cuba teka siapa yang jadi imam itu?!! Nampak macam kenal bukan?!!

Islam adalah sebuah pilihan, demikian kata pemain bola sepak Thierry Henry. Kerana itu ketika memutuskan keyakinan dan menjadi mualaf, dia merasa bahawa berasa sangat dekat dengan Islam.

“Saya menganggap Islam sebagai pilihan terbaik untuk saya jika saya ingin percaya kepada sebuah agama,” kata penyerang New York Red Bulls.

Menurut Henry, menjadi seorang Muslim itu tidak boleh setengah-setengah. “Aku mengikuti semua apa yang diajarkan oleh Al Quran. Ini sebabnya saya anggap Islam yang paling dekat dengan hati saya.”
 


Nampaknya Thierry Henry bukan setakat mengamalkan Islam dengan sepenuhnya, bahkan berusaha lagi untuk mendakwahkannya kembali! Alhamdulillah! Dan yang lebih manis, beliau memeluk Islam tanpa perlu mengisi borang sorga PAS pun.




Jangan jadi macam makhluk yang seorang itu. Dia ingat lepas berkhalwat, boleh isi borang hamPAS untuk short cut redeem pahala dan tiket ke sorga. Itu yang bila orang tanya kenapa masuk PAS dia jawab sebab nak cukupkan solat LIMA waktu itu. Tapi hasilnya lain pula...




Rupa-rupanya ini sebab sebenar beliau jadi biawak hijau penchacai kapir DAP yang tidak pandai cebok. Ketagih minta sedekah kepada zombie-zombie PAS untuk cukupkan RM50K semalam...

Inikah hasil dakwah PAS kepada artis terlanjur dan tidak laku macam Hairie Othman?!!



*Naik menyampah tengok poster Filem Leftenan Adnan. Yalah, ada ke bagi pengkhianat bangsa lakonkan watak pejuang bangsa?!!

1 comment:

Anonymous said...

masuk Pas sbb nak sekau duit rakyat...hampehh

dah nama pun artis semuanya berlakon demi duit.. memang betul Pas mampu bagi apa saja dgn adanya.... derma jihad

sbb tu penceramah2 Pas galak berceramah siang malam sbb hasilnya lumayan..

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]