Monday, October 18, 2010

Apabila Lim Kit Siang Kata DAP Tidak Anti Islam

 

Posted: Saturday, October 9, 2010 | Dihantar oleh Tamingsari | Label

Lihat Video dibawah:


Video : Begitu tergagap-gagapnya si Lim Kit Siang ini menafikan DAP sebagai anti Islam. Kononya sekiranya betul mereka Anti Islam sudah lama DAP, Pemimpin dan pengikutnya dipenjarakan kerana Islam adalah Agama Rasmi Persekutuan. Kenyataan ini jelas satu tindakan menyorok kuku kerana bagi Taming Sari, DAP nak dengar perkataan Islam pun mereka sudah naik berang dan naik bulu roma.


Video : Buktinya, lihatlah tergagap-gagap juga si tua ini mempertahankan "hak" sebagai bukan Islam di Malaysia. Tidak ada isu yang dibangkitkan selepas Islam dimasyurkan sebagai agama rasmi selain mereka sering menabur fitnah dan syak wasangka di kalangan bukan Islam kepada Islam. Sedangkan agama lain turut terpelihara tanpa diganggu sensitivitinya dibawah perlembagaan negara. 


Gambar : Karpal Sigh sendiri pernah menyuarakan pendapatnya, jika mahu menubuhkan negara Islam, langkah mayat mereka (DAP) dulu.  

Jadi, rakyat Malaysia jangan mudah percaya kepada mulut-mulut biawak pemimpin DAP ini. Mereka sengaja mahu mencipta propaganda hanya mahu mendapatkan sokongan politik orang Melayu bagi mendokong mereka. Selepas mendapat mandat pemerintahan jangankan Islam, Melayu pun mereka tendang keluar.

Lihatlah apa yang mereka sudah lakukan kepada Pulau Pinang. Isu paling terbaru, mereka menyedekahkan wang ehsan RM100 kepada warga emas Islam dari sumber wang haram iaitu hasil taruhan lumba kuda. Adakah itu bukan salah satu cara menghina Islam?

ADUN mereka di Selangor dengan sengaja masuk ke dalam masjid dan mengunakan microfon dan ruang solat orang Islam untuk menyempurnakan agenda politik mereka tanpa segan silu dan rasa bersalah melanggar nilai kesucian agama Islam.

Di Selangor juga mereka mengutamakan projek-projek ternakan babi di kawasan-kawasan penempatan orang Islam tanpa memikirkan kesan negatif dan sensitiviti Islam kepada babi.


Tidak anti Islamkah ini Lim? 

Rakyat Malaysia jawablah sendiri kepada persoalan ini. Bagi Taming Sari, tolak DAP, Islam selamat, Melayu berdaulat, Negara, Allah memberi rahmat.

Wallahhualam

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]