Sunday, October 10, 2010

MEMANG SAH MAHFUZ OMAR MUNAFIK NOMBOR WAHID!!!!

Parti Ekstrimis

Sunday, October 10, 2010

MEMANG SAH MAHFUZ OMAR MUNAFIK NOMBOR WAHID!!!!

Mahfuz Omar telah mengeluarkan nasihat... katanya JANGAN DEKATI UMNO KERANA UMNO PARTI PENGKHIANAT. (Harakah Daily)

Satu kesilapan paling nyata kalau itulah pendekatan dan taktik Mahfuz untuk menarik Melayu-Islam mendekati PAS. PAS mempunyai imej yang sangat buruk di kalangan ORANG MELAYU YANG BEROTAK, BERAKAL dan BERIMAN. Mahfuz Omar tidak boleh sebenarnya menggunakan indeks sekarang, memandangkan KEBANYAKAN penyokong dan juak-juak PAS sekarang, sebenarnya HANYALAH ANJING-ANJING KURAP, BIAWAK-BIAWAK PEMAKAN BANGKAI yang sanggup menghalalkan yang haram, dan menggubah ayat-ayat al Quran semata-mata untuk memastikan DAP dan BANGSA bukan Melayu dan bukan Islam TIDAK MARAH atau BERKECIL HATI dengan PAS.

Mungkin kenyataan di atas sangat keterlaluan dan tidak dapat diterima oleh kebanyakan penyokong PAS. Hakikatnya, penyuburan ilmu dan keinginan untuk menambahkan ilmu bagi mencantikkan dan memantapkan amalan, sudah tidak wujud lagi di dalam PAS. Sekalipun masih ada kelas-kelas penyuburan ilmu, ia sebenarnya tidak lebih daripada USTAZ-USTAZ AYAM PAS untuk mencari nama bagi menjadikan mereka salah seorang daripada calon pilihanraya dan berjawatan di dalam parti. Mereka sendiri sebenarnya sangat miskin dengan ilmu pengetahuan biarpun tentang ilmu DEMOKRASI ROM.

Dek kerana itulah, mereka langsung tidak dapat membezakan antara DEMOKRASI ROM dengan SAHSIAH ISLAMIYYAH. Mereka menganggap Demokrasi Rom adalah Sahsiah yang diajar oleh Islam. Buktinya, perhalusi cakap-cakap dari Mursyidul Am yang sebenarnya adalah MUDALILUL sehinggalah kepada pencacai PENULIS BLOG bermanhajkan KHAWARIJ PAS.

Apabila Mahfuz Omar menasihatkan orang Melayu agar menjauhi UMNO kerana parti berkenaan dikatakan telah merosakkan Melayu, merampas hak Melayu, menggadaikan Islam dan segala yang buruk-buruk, hakikatnya PAS tidak lebih dan tidak kurang berbanding UMNO. Perhatikan sahaja apa yang PAS LAKUKAN APABILA DIBERI PELUANG MEMERINTAH.

Di Kelantan, Idris Ahmad awal-awal lagi cuba menutup hujah yang mengatakan KERAJAAN PAS Kelantan hanyalah PEMAKAN GAJI BUTA tetapi gagal memakmurkan ekonomi negeri tersebut dan mewujudkan lebih peluang pekerjaan memandangkan ramai rakyat Kelantan yang terpaksa berhijrah ke negeri-negeri lain. Idris Ahmad, Ketua Penerangan PAS PALING BAGHAL dalam sejarah penubuhan PAS semenjak 1951, cuba membandingkan rakyat Johor yang bekerja di Singapura tanpa mengambil faktor, mereka bekerja tetapi tinggal di Johor.

Di Perak, diberi peluang memerintah selama 11 bulan, PAS Perak yang menjadikan Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar, hanyalah SEEKOR ANJING KURAP yang disepak terajang oleh DAP sesuka hati, sehinggakan akhirnya mereka cuba menipu seluruh rakyat Perak dengan hadiah tanah pajakan 999 tahun tanpa menjelaskan bahawa 'KEBENARAN' berkenaan sangat tertakluk kepada UNDANG-UNDANG TANAH NEGARA. Tiada apa yang dilakukan oleh Nizar Jamaluddin untuk orang Melayu dan umat Islam, sebaliknya segala-galanya yang dilakukan hanyalah untuk MASYARAKAT CINA dan BEKAS KELUARGA KOMUNIS yang diampunkan oleh Kerajaan British!!!

Di Kedah, PAS juga tidak mampu menjadi sebuah kerajaan dengan segala haru-biru dan caca-marba pentadbiran. Biarpun mereka cuba berbangga dengan 'kejayaan' kemasukan berbilion pelaburan baru di Kulim Hi-Tech Park, hakikatnya KESEMUA PELABURAN berkenaan bukanlah diusahakan oleh pentadbiran Kedah sekarang, sebaliknya kerajaan negeri kini sekadar mengambil nama untuk kerja yang dilakukan oleh orang lain. Kerajaan sekarang, sekadar lebih banyak makan angin dan membahagi-bahagikan kekayaan negeri Kedah sesama ahli keluarga mereka dengan melantik ahli-ahli keluarga ke jawatan yang tidak selayaknya untuk mereka.

Umpama melantik Mahfuz Omar sebagai Ketua Akauntan, begitulah layaknya perbuatan kerajaan negeri Kedah sekarang!!!

Mahfuz Omar sebenarnya menyerlahkan sikap munafiknya apabila sekadar mendedahkan kesilapan lawan. Bagaimana dengan kesilapan PAS sendiri? Bagaimana PAS membiakkan perasaan tidak puas hati orang bukan Islam kepada umat Islam? Bagaimana pula PAS sanggup berdebat tentang penggunaan kalimah ALLAH di kalangan umat bukan Islam, tetapi gagal membuktikan dalil manakah yang mereka gunakan setelah hujah mereka ditolak DENGAN SURAH AL-IKHLAS?

Malang sungguhlah PAS berpemimpinkan seorang YANG GILA JAWATAN seperti Mahfuz Omar!!!!

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]