Saturday, November 20, 2010

AMARAN KECEMASAN:BERUK "HARAM" TERLEPAS!!! PASTIKAN PINTU ANDA BERKUNCI!!!



1. Hakim Mahkamah Sekyen Kuala Lumpur telah membebaskan 2 Ahli Parlimen dan 15 lagi dari tuduhan menyertai perhimpunan haram BERSIH pada 2007.

2. Memetik kata Hakim Jagjit Singh, "Masjid adalah tempat beribadat, dan tiada sesiapa mempunyai kuasa untuk meyuraikan hadirin, atas alasan pun orang ramai mempunyai hak berhimpun di masjid." >>>BERITA PENUH DI SINI<<<

3. JPX berasa agak hairan bagaimana hakim ini boleh membebaskan "beruk" yang berdemo haram ini. Hakim tak kan susah sangat nak tahu perhimpunan itu hara atau tidak. Kalau perhimpunan itu tiada permit, maka haramlah perhimpunan itu.

4. Satu lagi, Hakim Jagjit Singh cakap tentang masjid tempat ibadah. Hakim ini pasti ker semua yang di masjid itu Islam??? Bagaimana dengan orang Kafir??? Apa mereka buat di tempat ibadah orang Islam??? Pastikah semua orang Islam yang berada di masjid pada hari itu datang untuk beribadat??? Apa yang Jagjit Singh tahu pasal halal haram???

5. Sesungguhnya keputusan hakim Jagjit Singh ini perlu dihormati. JPX hanya menyatakan pendapat sendiri dan tiada kena mengena dengan sesiapa.

6. Hakim Jagjit Singh ni ada pertalian darah dengan Karpal Singh ke????

JPX

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]