Wednesday, November 17, 2010

PKR DI HUJUNG NYAWA : LEBIH RAMAI AKAN KELUAR PARTI




1. Belum pun sampai masa matangnya, Parti Keadilan Rakyat sudah sampai waktu menopause. Kepincangan dan kekalutan, sama ada dari kalangan pemimpin mahupun yang dipimpim jelas menunjukan bahawa PKR ini tidak akan bertahan untuk satu jangka masa yang panjang.

2. Parti ini ditubuhkan semata-mata untuk membela seoarang peliwat. Peliwat itu menggunakan kepandaianya dan kebijaksanaanya untuk membodohkan rakyat supaya "berjuang" menentang kerajaan. Namun, negara ada undang-undang dan penjahat mesti dapat hukumannya.

3. Awal penubuhan PKR, ramai cerdik pandai dan "orang kanan" kerajaan turut sama terjebak dalam perangkap Sang Peliwat ini. Namun dari masa ke semasa, seorang demi seorang sedar dan terus meninggalkan "perjuangan" mereka bersama PKR.

4. JPX dapat rasakan bahawa sebab utama mereka meninggalkan PKR adalah Anwar Ibrahim itu sendiri. Sikap yang tamak haloba dan mahu semua orang mengikut perintah Sang Peliwat itu membuatkan tidak kira pemimpin atau ahlinya muak.

5. Antara sebab lain, mereka juga merasakan tertipu dengan sandiwara dan cerita bohong Sang Peliwat. Seperti contoh, Sang Peliwat berdusta tentang 16 September dan hanya berdiam diri bila perkara ini tidak berlaku.

6. Satu lagi contoh, SUMPAH LAKHNAT. Mengapa sampai hari ini, Sang Peliwat ini tidak mahu bersumpah??? Ahli PKR dan orang ramai sudah pasti akan lebih yakin dengan dia jika berani untuk bersumpah tidak meliwat. Perangai dan perbuatan dia terus menjadi kebencian dan meninggalkan PKR adalah jalan terbaik!!!

7. Banyak lagi sebab mengapa ramai yang telah meniggalkan PKR dan segala sebab itu adalah punca Anwar Ibrahim dan kaum keluarganya. Maka tidak hairanlah lagi akan meninggalkan PKR dan Parti ini akan terus berkubur.

8. Di sini JPX pautkan link dari Anak Seberang, senarai nama mereka yang telah tertipu dan telah sedar bahawa Anwar Ibrahim itu PEMBOHONG BESAR AKHIR ZAMAN. >>> SENARAINYA DI SINI<<<

9. Mereka ini telah sedar, pada yang masih belom, anda bila lagi???

JPX

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]