Monday, December 27, 2010

BENARKAH ?

Nik Aziz Cium Anwar

Tiap kali menyebut menyebut Anwar adalah anugerah tuhan ,rasanya nak termuntah.Memikirkan itu sajalah yang ada buat PKR dan Pakatan terasa amat malang apabila tuhan menganugerahkan kepada mereka seorang pemimpin yang kotor moralnya,pembohong dan khianat terhadap bangsa dan agamanya.

Nik Aziz yang terkenal dengan kunci syurganya kerana mana mana pihak yang menyokong PAS dijanjikan syurga turut sama memperakui anugerah tuhan buat pakatan adalah Anwar.Menyedari Anwar boleh dijadikan batu loncatan untuk kepentingan politik maka mereka turut sama menghalalkan segala perbuatan Anwar.

Nik Aziz mempertahankan Anwar dengan janji 100 hari yang bakal mereka mahu laksanakan.Janji sesiapa pun boleh buat,tetapi bab mahu melaksanakan jauh panggang dari apa. Saranan Ds Muhyiddin agar negeri negeri pakatan melaksanakan janji janji didalam buku jingga di negeri mereka terlebih dahulu ternyata membuat kalangan pemimpin pakatan kaget dan tidak mampu membalas.

Kalangan pemimpin pakatan adalah terdiri daripada golongan munafik yang sering kali mungkir kepada janji janji mereka semasa pilihanraya.Sehingga hari ini mereka masih belum menunaikan janji manifesto mereka.

Nik Aziz pertahankan kes liwat Anwar,walau pun beliau menyedari sememangnya berlaku perlakuan liwat itu.Tetapi atas dasar percaturan politik beliau menyokong.Nik Aziz menyedari Anwar berbohong mengenai 16 September,tetapi beliau menghalalkan pembohong Anwar juga kerana percaturan politik.

Nik Aziz memang seorang politik animal yang mengunakan agama sebagai modal politik untuk meraih sokongan dan undi.

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]