Sunday, December 5, 2010

PANAS....PANAS..... TUNGGU BERITA INI!!!!!!!

PANAS: AHLI PARLIMEN KANTOI!!!

1. Terdahulu JPX ada cerita tentang surat layang yang telah diterima oleh seorang Ahli Parlimen.
2. Sebenarnya, surat layang itu bukan ditujukan kepada Ahli Parlimen tersebut, tetapi diterima oleh hampir kesemua Ketua Cawangan di bahagian beliau. JPX mohon maaf atas kesilapan fakta ini.
3. Surat layang tersebut sebenarnya mengisahkan tentang perihal dan perilaku Ahli Parlimen tersebut. Ahli Parlimen itu juga merupakan Ketua Bahagian di sebuah negeri di selatan Malaysia.
4. Antara isi surat layang yang JPX faham adalah:
- di mana Ahli Parlimen tersebut pada hari Persidangan Agong UMNO baru-baru ini?
- mengapa Ahli Parlimen ini boleh mewakilkan orang lain utk mengantikan beliau untuk hadir ke Persidangan?
- mengapa Ahli Parlimen itu melanggar peraturan mesyuarat dengan mewakilkan orang lain yang untuk hadir ke Persidangan Agong??
- perlaksanaan program Juara Rakyat yang hanya untuk kaum keluarga hingga Presiden Parti menegur dalam ucapan penggulungannya.
- ketidak mampuan Ketua Bahagian ini mentadbir sehingga Pejabat UMNO yang sudah lebih tiga penggal dikuasa hanya beralas tikar getah.
- Ketua Bahagian ini jika menghadiri majlis, contoh majlis perkahwinan akan memberi sumbangan, namun akan claim semula melalui akaun UMNO, atas kapisiti beliau sebagai Ketua Bahagian.
5. Jika benar apa yang ditulis oleh penulis surat layang ini, maka Ahli Parlimen/Ketua Bahagian ini memang musuh UMNO nombor 1. Dialah punca kebencian rakyat kepada UMNO. Dia harus dinyahkan dari UMNO dengan segera.
6. JPX secara peribadi kenal Ahli Parlimen ini dan rasa hampir semua isi kandungan surat ini benar.
7. JPX seikhlasnya mengaku bahawa lakukan pendedahan ini tidak lain dan tidak bukan hanya kerana sayangkan UMNO dan tidak mahu pemimpin begini terus berkuasa, belakang kasi UMNO dan orang Melayu jahanam.
8. Jika pembaca rasa apa yang anda baca ini memualkan dan menimbulkan kebencian, JPX akan bawakan lebih banyak pendedah tentang kejahatan Ahli Parlimen ini. Tunggu yer.
9. JPX bagi pembayang sikit pasal pendedahan akan datang.. "Awww...bestnyer"
JPX

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]