Saturday, December 4, 2010

PAS YANG JUMUD DAN DAN PENIPU TEGAR!!!




1. Satu lagi bukti yang nyata tentang dakwaan PAS itu JUMUD boleh dirujuk kepada Kamarudin Sidek, Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Melaka.

2. Asas JPX berkata demikian adalah bila si Kamarudin ini masih lagi mempersoalkan kesahihan pengiktirafan Negeri Melaka sebagai Negeri Maju oleh OECD. Kebusukan hati dan kejahilan dirinya jelas terbukti apabila dia sering menjaja cerita bohong di seluruh negeri mahupun negara dalam siri ceramah dan laman sesawangnya.

3. JPX yakin ramai yang sudah jelas dengan cerita Melaka Negeri Maju. PAS senjaga berbohong tentang hal ini kerena cemburu dan iri hati. Tambahan pula PAS Melaka kalah di semua kerusi yang mereka tandingi di PRU lepas. Jadi, sebab tak dapat jadi wakil rakyat, mereka meyalak buat cerita bohong.

4. PAS juga sengaja putar belit fakta untuk rayu undi. Jelas, Melaka sudah jadi Negeri Maju. Apas silapnya dengan status negeri maju?? Kenapa perlu dengki??? Islam menolak kemajuan ke??? PAS memang suka mundur ke???

5. Satu lagi, kenapa tuduh Ketua Menteri Melaka tipu Perdana Menteri dalam pengisytiharan Melaka Maju?? Oi Kamarudin, kalau cuba bezakanlah kepandaian Dato Sri Najib dengan Pok Nik engkau, seribu tahun cahaya bezanya. Mustahil orang yang seperti engkau bayangkan boleh jadi Perdana Menteri. Jadi, perhatikan Tuan Guru anda dan diri sendiri sebelum cakap yang cakap yang bukan-bukan.

6. Jadi Kamarudin dan kawan-kawannya patut ubah cara berfikir kerana Melaka sudah Maju. Jadi senang kerja korang bila memang kerusi dalam PRU 13 nanti sebab semua dah ada. Itu pun kalau korang ditakdirkan menang. Tapi, pembangkang di Melaka suka DAP jer...hahahahhaha

7. Lapangkanlah dada anda untuk menerima kenyataan bahawa Barisan Nasional terlalu jauh untuk dikejar terutamanya oleh PAS NEGERI MELAKA.

JPX

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]