Tuesday, December 21, 2010

TAHNIAH PPUM DAN PEMUDA SEMPANG RENGGAM.

SIMPANG RENGGANG PELENGKAP PROGRAM JOM JOHOR !!

Posted: Monday, December 20, 2010 by Gelombang Rakyat in Labels:
0
Konvoi Jelajah One Malaysia (JOM) meneruskan misi khidmat masyarakat Johor di Simpang Renggam. Pertemuan bersama masyakarat di kawasan tersebut mendapat sambutan yang tidak kurang hebatnya.



Ketua Pergerakan Pemuda BN Malaysia, YB. Khairy Jamaluddin di dalam ucapannya berkata, Pemuda BN akan sentiasa mendekati golongan belia dengan melaksanakan program-program seperti sukan bola sepak dan sukan bermotor yang menjadi minat golongan muda ini.

Beliau juga menangkis dakwaan yang mengatakan Pemuda BN terlalu mengamalkan protokol sehingga sukar didekati. Beliau mendakwa. program JOM ini telahpun membuktikan bahawa Pemuda BN tidak mengamalkan protokol seperti yang didakwa sesetemgah pihak terutamanya Pembangkang.

YB. Khairy juga mengambil contoh pendekatan yang diamalkan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak pada 2 hari yang lalu bersama rakyat tanpa sebarang protokol menonton Piala Malaysia di Bukit Bintang bersama Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia YB. Datuk Razali Ibrahim di Bukit Bintang. Dan inilah konsep 1Malaysia yang diamalkan pemimpin BN.

Program Jelajah JOM telah turun padang dan bergaul dengan kesemua lapisan masyarakat tanpa mengira kedudukan. Ini antara misi utama program ini dilaksanakan. Ucapan YB. Khairy itu mendapat tepukan gemuruh dari masyarakat yang hadir.

Di kesempatan tersebut, Pemuda BN telah menyerahkan sumbangan kepada mereka yang memerlukan. Beberapa individu di kawasan tersebut dikatakan telah uzur dan ada juga memerlukan peruntukan besar untuk memperbaiki rumah yang sudah usang.

Selepas selepas Majlis JOM, beliau bersama dengan belia-belia di Simpang Renggam telah menyertai perlawanan Bola Sepak bersama belia-belia di kawasan tersebut di Padang Sekolah Kebangsaan Kampung Dato' Abdullah Majid.

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]