Tuesday, February 1, 2011

PRE PRK MERLIMAU : TANTAWI VS SAM K....

opyright by Gelombang Rakyat 2010. Awesome Inc. Article by Melayu CinDia.


TANTAWI DESAK SHAMSUL ISKANDAR LETAK JAWATAN !!

Posted: Tuesday, January 25, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels:
1
Berita yang diterima petang tadi bahawa terdapat perebutan kerusi DUN Merlimau di antara PAS dan PKR heboh diperkatakan. Malah terdapat pertelingkahan besar di antara Pemuda PAS dan AMK Pusat mengenai perkara ini. Menurut sumber dari rakan2 dari Pemuda PAS Gombak, Ustaz Nasruddin Tantawi ada berbincang melalui perbualan telefon. Akan tetapi, perbualan tersebut bertukar menjadi pergaduhan mulut di kalangan mereka.




Ustaz Tantawi dengan berang mempersoalkan tindakan AMK yang cuba mengacau kerusi yang sememangnya telah ditetapkan menjadi kerusi PAS sejak PRU 12 lagi. Ini membuktikan bahawa PKR berniat jahat untuk merebut kerusi tersebut.

Ustaz Tantawi juga dalam perbualan telah mengugut untuk mengadakan sidang akhbar bagi mendesak AMK menarik balik tawaran untuk bertanding di kerusi DUN Merlimau atau Shamsul Iskandar wajar diambil tindakan displin kerana cuba mengeruhkan hubungan Pakatan.

Melayu CinDia diberitahu pergaduhan ini telah menyebabkan kekecohan di kalangan Pemuda PAS dan AMK Melaka. Satu mesyuarat khas mungkin diadakan bagi mencari jalan penyelesaian setelah Ketua dari kedua2 sayap parti PAS dan PKR itu tidak mahu mencari jalan penyelesaian.

PAS ITU KAFIR... DAP ITU ISLAM... PKR?? PKR TIADA AGAMA KOT.... SEMUA SAMA SAHAJA...

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]