Thursday, March 3, 2011

PR 'Bakar '1Malaysia

 

Salam Sahabat2 Yg Saya Hormati,Saya Duk Perhati Permainan Politik PR Yg Melaungkan Laungan Politik Baru, Harapan Baru, Hapuskan Rasuah, Kronisme, Nepostisme, Kejam Dan Mcm2 Lagi.
Soalan Disini Mrk Tu Sedar Atau Tidak Apa Yg Mereka Laungkan Itu Sebenarnya Ditujukan Kembali Kepada Mereka.
PR BAKAR 1MALAYSIA Dgn Kebencian
Dan Pemusnah Perpaduan Negara.
Politik Baru, Tapi Cara Pendekatan Yg Digunakan Cara Politik lama Iaitu Mengunakan Pendekatan Politik Kebencian. PR Suka Menanam Kebencian Kepada Penyokong2nya Utk Melihat Semua Perkara Negatif.
Kita Lihat Mereka Menanam Kebencian Pada Yg Dilihat Tidak Sealiran Ngan PR. Mereka Menanamkan Kebencian Pada Polis Dgn Memanggil Benda2 Yg Kotor Dan Pelbagai2 Tohmahan, Menanam Kebencian Pada Sistem Kehakiman Bila Keputusan Tidak Menyelebahi PR Dan Sebagainya.
Menanam Kebencian Pada Mufti2 Dibawah Kerajaan Bila, Bila Mufti Menegur Akan Perbuatan Dan Fatwa2 Yg dilihat Tidak Berlandaskan Pada Al-Quran, Hadis Dan Sunnah. Ini Jelas Berlaku Dihadapan Mata Kita.
Paling Ketara Adalah Menanam Kebencian Pada Kerajaan, Pemimpin2 Yg Tidak Menyelebahi Mereka. Mereka Kata Kerajaan BN Rasuah, Nepostisme, Kronisme, Moral, Salah Guna Kuasa....Dan Macam2 Lagi Apa Yg Mereka Tak Tuduh Kerajaan, Sehingga Mengajar Penyokong2nya Tidak Perlu Bersyukur Apa Yg Kerajaan Lakukan.
Kita Buka Mata Kita, PKR Penasihat DSAI, Presiden PKR. Wan Azizah (Isteri) DSAI, Timbalan Presiden. Azmin Ali(Bekas Setiausaha Politik) DSAI, Naib Presiden Nurul Izzah (Anak) DSAI...Bukankah Ini Dikatakan Nepostisme Dan Kronisme.
DAP Setiausaha Agung Lim Kit Siang, Ketua Menteri Penang Guan Eng (Anak) Kit Siang, ADUN Di Melaka Betty Chew ( Menantu/Isteri Guan Eng) Kit Siang. Pengerusi DAP Karpal , 1Anak (Ahli Parlimen Puchong) Dan 1Anak Adun (Di Penang), Ngar Dan Ngeh ( Ahli Parlimen Dan ADUN di Perak, Sepupu)
PAS TGNA (MB Klate ) Byk Syarikat2 Kerajaan Negeri Mempunyai Nama Anak Dan Menantu Beliau.
Ni Baru Sikit Byk Lagi...
Isu Moral, Kita Ketepikan Isu DSAI. Lihat Isu Exco Kerajaan Negeri Selangor Elizabeth Wong Yg Kantoi Gmbr Lucah Bersama2 Teman Lelaki Beliau, Tidak Diarahkan Letak Jawatan Malah Diberikan Terus Kerusi Exco Negeri Selangor Pada Beliau.
Isu Cerita Maksiat Pemimpin PAS Kini Lagi Menjadi2 Baik Drpd Kepimpinan Pusat (Mat Sabu) (DIN Pudu) Hingga ADUN Selinsing Yg Kantoi, Kenapa Diam Seribu Bahasa.
PR Kata Perjuangkan Dasar Keterbukaan, Dasar Kebebasan Berakhbar, Kebebasan Bersuara...Mcm2 Lagi. Tapi Hanya Ckp Jer Saya Lihat.
Contoh : Bila Isu Altantuya Heboh Satu Msia PR Minta Perbicaraan Terbuka Kerana Rakyat Perlu Tahu, Tapi Bila Kes Pemimpin Utama PR Isu Liwat, Jelas Dan Pelik Buat Perbicaraan Tertutup Dan Duk Tangguh2...APA BARANG, Buat Lar Perbicaraan Terbuka , RAKYAT Perlu Tahu Kebenaran Kenapa Takut????
Isu Kebebasan Berakhbar, Kelakar Masa Konvesyen PR Tidak Lama Dahulu Block Beberapa Akhbar Drpd Buat Liputan Dan Tidak Lama Dahulu Di Ibu Pejabat PKR Sehingga Menyerang Wartawan Yg Buat Liputan, APA BARANG...Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah.
Lihat Jelas Ramai Pemimpin2 Utama PKR Keluar Parti, Bila Keluar Dikatakan Dibeli Dengan Duit, Hilang Perjuangan Dan Sebagainya. Sedangkan Bila Kita Tanya Kepada Yang Keluar Tu Rata2 Mengatakan PKR Sudah Lari Drpd Asas Perjuangan Di Mana Kepentingan Individu Lebih Utama Drpd Kepentingan RAKYAT, Maka Yg Berpegang Pada Prinsip Perjuangan Dan Sedar Mereka Tersasar Maka Amik Keputusan Utk Keluar PKR..
PR Ini Sebenarnya Yg Main Politik Perkauman Dan Racist, 54 Tahun Kita Merdeka Lihat Masyarakat Negara Kita Yg Berbilang Kaum, Agama , Bangsa Boleh Hidup Ngan Aman Damai. Cuma 1kali Sahaja Yg Jadi Sejarah Hitam Negara Kita Iaitu 13 Mei.
2 Tahun Kebelakangan Ni Api Permainan Politik Kebencian Di Mulakan Oleh PR Kembali Dgn Politik Perkauman, PR Yg Mula Memanggil BN Parti Didalam Nya Amalkan Politik Perkauaman Dan Sebagainya, Butakah Mereka BN Yg Mula2 Gunakan Politik Perpaduan Dimana 14Parti Komponen Dlm BN Bole Duduk Bersama Utk Memajukan Negara. Dlm BN Hak Semua Kaum Dijaga Baik Hak Melayu, Cina, India, Iban. Kadazan, Asli Dan Kepentingan Seluruh Rakyat Msia Dijaga Sejak Merdeka. 54 Tahun Ada Salah Silap Utk Adat Dlm Kerajaan Tapi Langkah Utk Memperbetulkan Mana Yg Salah Di Buat Dan Diubah Utk Menjadi Kerajaan Yg Lebih Baik Drpd Yg Baik..TRANSFORMASI KERAJAN Sedang Berlaku Dimana Rakyat Di Dahulukan..
Ada Banyak Lagi Saya Nak Citer, Tak Per Lar Kita Sambung Hari Lain Pulak...Ni Buat Artikel Ni Pun Sambil Tunggu Buat Name Kad Di The Mall, Lepas Baca Akhbar Saya Tulis...Saya Yakin, Sahabat2 Semua Matang Dan Bijak Utk Menilai Mana Yg Baik Dan Mana Yg Tidak..
Buat Kata NABIL " LU PIKIR LAR SENDIRI"

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]