Wednesday, February 29, 2012

CUBA LIHAT DAN BACA APA YANG MEREKA TULIS !


BERITA

SAMM dedah gambar gangster dengan pemimpin Umno

Harakahdaily29 Feb 2012
KUALA LUMPUR, 29 Feb: Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) semalam mendedahkan gambar penglibatan pemimpin Umno dengan mereka yang terlibat dengan kejadian ganas dalam beberapa program kebelakangan ini.
Majdan Dagang29 Feb 2012
Kesemua negara tersebut – Amerika Syarikat, Ukraine (ketika masih di bawah Rusia), dan Jepun mempunyai tahap teknologi yang jauh lebih tinggi daripada Malaysia, namun mereka tidak mampu mengawal kebocoran daripada berlaku.
 

Lagi Berita...

Perkasa sokong debat Najib-Anwar, Najib bagaimana?

Harakahdaily29 Feb 2012
SHAH ALAM, 29 Feb: NGO Pendesak Melayu, Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) turut bersetuju agar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menyahut cabaran debat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Saham Lynas menjunam selepas Himpunan Hijau

Harakahdaily29 Feb 2012
KUALA LUMPUR, 29 Feb: Saham Lynas, yang disenaraikan di Australian Securities Exchange ditutup 4.65 peratus lebih rendah pada A$1.23 Isnin lalu selepas berita 10 penduduk Gebeng mencabar keputusan pemberian TOL kepada Lynas Malaysia Sdn. Bhd.
 

Tabah lancar himpunan 123 Bangkit

Mohd Firdaus29 Feb 2012
KOTA KINABALU, 29 Feb: Bela Tanah Rakyat Sabah (Tabah) dengan beberapa NGO akan mengadakan perhimpunan aman 12 Mac hadapan bagi mendesak kerajaan negeri menyelesaikan masalah tanah adat yang semakin meruncing.

UPSI: 8 mahasiswa dipanggil kawad cam polis

Khairul Naim29 Feb 2012
8 aktivis mahasiswa yang terlibat adalah Ahmad Shukri Che Ab Razab, Khalid Mohd Ismath, Haziq Abdullah Abdul Aziz, Muhammad Safwan Anang@Talib, Adam Adli, Ekhsan Bukharee Badarul, Mohd Zaini Mahd Ismail dan Muhammad Hilman Idham.
 

Editor kanan The Star dipanggil KDN

Harakahdaily28 Feb 2012
kemaskini KUALA LUMPUR, 28 Feb:Para Editor kanan akhbar milik MCA, The Star telah dipanggil oleh Kementerian Dalam Negeri ekoran penyiaran gambar tatoo nama Allah dalam akhbar itu.

Skandal NFC: Najib kena jelaskan kenapa Felda tidak terpilih

Rafizi Ramli dan Suhaimi Said28 Feb 2012
Kenapa Datuk Seri Najib mengenepikan warga Felda melalui syarikat mereka sedangkan mereka lebih layak dan berpengalaman berbanding keluarga menteri dalam memberikan projek NFC.
 

Haramkan The Star, mana pergi NGO beras kampit

Mohd Sayuti Omar28 Feb 2012
Umat Islam wajib terus desak dan berikan tekanan. Sikap The Star bagi saya jauh lebih berbahaya berbanding aktiviti memurtadkan umat Islam di negara ini yang dihebohkan oleh sebuah NGO berjenama beras kampit itu. Kenapa NGO itu diam?

FGVH: Isa angkuh, tidak hormati warga Felda

Aiman Athirah al-Jundi28 Feb 2012
DMPP percaya penyenaraian FGVH akan terus membingit dan mengancam masa depan warga peneroka akibat kegagalan pentadbiran Umno BN melakukan tindakan yang benar-benar meletakkan kepentingan rakyat didahulukan.
 

3 jam dengar ceramah Umno sebelum dapat RM500

Aslani M | Foto Yusri Amin28 Feb 2012
TUMPAT, 28 Feb: Dua, tiga jam terpaksa memekak telinga mendengar ceramah pemimpin Umno sebelum mendapat duit RM500 Bantuan Rakyat 1Malaysia. Kalau program waktu petang, ada penduduk tidak sempat menunaikan solat.

Isu debat pemimpin DAP Melayu-Umno P Pinang

Zulkifli Mohd Noor28 Feb 2012
Saya selaku AJK DAP Negeri Pulau Pinang menyahut cadangan Kongres Melayu Pulau Pinang (KMPP) seperti disiarkan melalui Harakah Daily bertarikh 24/2/2012 untuk berdebat dengan pemimpin UMNO Negeri ini.
 

Isu Kedah selesai dalam masa terdekat

Harakahdaily28 Feb 2012
ALOR SETAR, 28 Feb: Ekoran pertemuan mereka dengan pimpinan PAS Kedah hari ini, pimpinan PAS Pusat yakin isu di negeri itu akan dapat diselesaikan dalam masa yang terdekat.

Pemuda PAS dan mufti mahu permit The Star digantung

Harakahdaily28 Feb 2012
KUALA LUMPUR, 28 Feb: Pemuda PAS dan Mufti Perlis sepakat mencadangkan agar kerajaan menggantung permit akhbar The Star ekoran tindakan biadabnya menghina Islam.
 

Rasuah: Najib akui SPRM tiada kuasa, tak bebas

Harakahdaily28 Feb 2012
KUALA LUMPUR, 28 Feb: Sudah jelas SPRM tidak bebas dan ini menjejaskan prestasinya sampai kedudukan Malaysia dalam Indeks Persepsi Rasuah Transparency International menurun dari tangga ke-56 pada 2010 ke-60 tahun lepas.

Konsert Erykah batal, Star mesti dihukum juga

Harakahdaily28 Feb 2012
KUALA LUMPUR, 28 Feb:Kementerian Penerangan telah menarik balik kebenarannya kepada pihak penganjur konsert Erykah Badu ekoran bantahan namun Pemuda PAS mahu The Star tidak terlepas begitu sahaja

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]