Wednesday, September 19, 2012

TOKOH PUJAAN PAS MELAKA....TUUU DIAAA...


Lawak Pagi: Kisah Tamrin, Micasa, dll



Tamrin kononnya memberi tenaga baru kepada PAS yang dah berat hingga tak terserang UMNO. Begitu juga Kadiaq di PKR, dan lain-lain pemimpin dustbin has been yang sebenarnya kecewa dan tak dapat apa dikehendaki lalu belot.

Keluarlah cerita merepek macam Tun Mahathir suruh anwar lawan Ghaffar tapi sebenarnya anwar tak mahu. Iyakah begitu jika anwar sendiri ke sana ke mari kempen ketika itu dan orangnya ke sana kemari berusaha dapatkan pencalununan.

Entah apa lah yang diingati oleh Tamrin ini.



Masih lagikah Tamrin ingat hotel kecil bernama Micasa yang tidak jauh dari rumah Tengku Razaleigh di Jalan Langgak Golf dan rumah juga rumah dulu Tan Sri Ibrahim Menudin?

Pasti dia tidak lupa tempat yang sering dikunjunginya ketika aktif dalam politik semasa bapanya masih hidup lagi. Disitulah Tamrin sering membawa artis-artis untuk berjumpa.

Tamrin pasti tidak boleh ingat artis-artis kerana dia memang banyak main artis dan simpan perempuan sana sini hingga susah untuk diingat



Punya selalu bilek pun tak ingat. Kononnya taktik Tamrin adalah tukar2 bilek supaya tak boleh dikesan kalau bilek yang sama. Lihat apa jadi pada Chua Soi lek yang guna bilek yang sama saja. Anwar yang guna aprtment yang sama.


Kami harap jangan ada pihak nak buat kes terhadap Tamrin kerana banyak kesan atas banyak tilam dah diguna Tamrin hingga bakal penuh bilek mahkamah kalau nak bawak bahan bukti atas tuduhan zina terhadap Tamrin.

Itu kesilapan anwar yang bercengkerama di atas tilam sama dengan Smasidar hingga penuh dengan DNA mereka berdua. Kes itu tak berterusan lagi.



Pandai Tamrin walaupun gagal dalam pelajaran ketika di hantar ayahnya belajar di Australia. Macam mana nak berjaya, pasal Tamrin ni kaki nakal.

Kisahnya Tamrin diajak masuk PAS oleh Husam dan mereka berdua memang sama-sama kaki masaage. Husam kalau ambil perempaun sekali dua perempuan massage. Macam boss dia Anwar dalam Siam Doll. Dengar2 selalu ke Hotel of Golden Horses 


Dikatakan Husam pernah nak kasi tanah balak kepada Tamrin



Walaupun Tamrin masuk PAS, dia tidak boleh berwali selipar pada Nik Aziz atau sesiap sekali pun tapi hanya kepada Abuya. Kuang kuang kuang ....

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]