Monday, October 11, 2010

DARI SARAWAK : Anwar didahulukan, Nik Aziz disusukan...?

Kecoh lagi, kecoh lagi...

Meskipun meletup dengan beberapa 'adegan' kecoh di semenanjung, namun seperti yang dikatakan Naib Presiden PKR, Mustaffa Kamil, kekecohan tersebut tidak menggambarkan kelemahan PKR.

Betul tu! Bukan kelemahan tapi kelucahan.Yang paling lucah adalah kisah di Kota Raja, bila calon ketua cabang S Kottappan di masukkan ke hospital kerana ditumbuk. Mungkin bertumbuk dengan sambal belacan, atau ditumbuk oleh lesung batu…hahaha

PKR di Sarawak ada juga cerita lucah, bila mesyuarat cabang Saratok, Lubuk Antu dan Serian yang sepatutnya diadakan pada 2 Oktober terpaksa ditunda ke hari lain yang akan ditentukan PKR pusat.

Pssst…Orang kuat Dominique Ng di Padungan berkata, kononnya ada masalah ‘teknikal’ oleh pihak PKR pusat. Tapi ramai ahli yang emosi disebabkan kelucahan teknikal yang dimaksudkan.

Ada ahli sampai hempas kerusi dan sengaja menabur sampah merata-rata kerana tidak puas hati. Tapi tidak sampai bertumbuk sambal belacan seperti di Kota Raja.

Dikabarkan, ada kalangan ahli PKR Sarawak berasa kurang senang sebab “Anwar didahulukan, Nik Aziz disusukan...”. Sampai terkeluar kenyataan spontan dikalangan ahli yang mengatakan ‘tidak mahu dijajah parti politik semenanjung…?

Alamak! Makin bertambah pening lah Bang Nuar dibuatnya… Harap-harap KY Jelly dapat membantu.

Anwar didahulukan,

Nik Aziz disusukan...

Biarlah mereka dengan rambu-rambanya, 
yang penting BN/UMNO tetap bersatu!

P/S: Iklan berbayar dari KY Jelly.

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]