Saturday, March 3, 2012

INGIN TAHU SIAPAKAH PARASIT PAS DI KELANTAN?

  Isu Kedah: Phahrolrazi serah pada Pas Pusat 

Phahrolrazi-Mohd-Zawawi.
ALOR SETAR - Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi menyerahkan nasibnya kepada Pas Pusat dan bersedia dengan sebarang kemungkinan yang akan diputuskan dalam mesyuarat parti yang akan dihadiri Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, termasuk semua anggota jawatankuasa kerja pusat, malam ini.

Menurutnya, selagi persetujuan belum dicapai, adalah tidak sesuai untuk beliau mengeluarkan sebarang kenyataan berkaitan pendiriannya terhadap isu berbangkit, kerana mahu tahu terlebih dahulu keputusan Pas Pusat.....

sinar harian.

PPUBJ.
Nampaknya setelah polemik kepimpinan PAS Kedah berada di 'hujung tanduk', cara yang selamat adalah serah semula kepada PAS Pusat. Ada kalanya penulis terfikir juga adakah ini satu sendiwara PAS Kedah yang telah gagal menjalankan pentadbiran dengan jayanya selepas mandat diberikan oleh pengundi di Kedah ?. Atau pun permasalahan ini adalah satu pelarian masalah yang melanda PAS secara keseluruhannya ? Semuanya boleh menjadi sati tanda tanya? Itulah politik... tersangat seni hingga kadang kala sukar utuk memahami maksud atau hajat yang tersirat. Terkini PAS Pusat dan kepimpinan PAS Kedah masih lagi bermain tarik tali...soalnya siapakah yang bakal menjadi "KAMBING HITAM" dalam isu kali ni?

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]