Monday, June 13, 2022

hello

I apologize for contacting you without your permission. I am an old dying christian  widow with a deadly cancer illness, writing from a Cancer Hospital, i don't know you personally but I want to give out my Inheritance the sum of (3.5 million dollars) to the needy and less privileges  outside the country through you, Please get back for more details.

Saya memohon maaf kerana menghubungi anda tanpa kebenaran anda. Saya seorang janda kristian tua yang hampir mati dengan penyakit kanser yang boleh membawa maut, menulis dari Hospital Kanser, saya tidak mengenali anda secara peribadi tetapi saya ingin memberikan Warisan saya sejumlah (3.5 juta dolar) kepada yang memerlukan dan kurang keistimewaan di luar negara melalui anda, Sila kembali untuk mendapatkan butiran lanjut.

No comments:

KIRIM PESANAN ANDA



Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]